Brev:
Er mad og mælkeplanen passende?
3. januar 2011
Alder:
10 mdr.
Er mad og mælkeplanen passende?
Kære Helen
Lige et spørgsmål ang. mad og mælk.
Min søn er 10 måneder og får pt. følgende:
6: Tidlig morgen: flaske med MME - ca. 200 ML. Han sover nogle gange længe og så springes denne over.
7-8: havregrød m sødmælk, lidt frugt, sødmælk el. vand af kop
11: rugbrødshapsere med forsk. pålæg, grønt at sidde med. Vand af kop
15: Brød / bolle m pålæg, frugt. Sødmælk af kop.
18: Aftensmad sammen med os. Vand af kop.
20: Flaske med MME. Spiser typisk 100 ML.
Derudover tilbydes han vand af kop nogle gange om dagen. Han drikker dog ikke specielt meget.
Er 1-2 flasker MME passende i forhold til hans alder? Og hvor længe skal han fortsætte med det?
Er madplanen i øvrigt passende ?
På forhånd tak for svar.
Hilsen C